loading...
تقلب واقعی
رضاابراهیم زاده بازدید : 539 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (3)

 

 

برخی ها قصد دارند با توهین به من واظهار داشتن دزدبودن من من را میان شما بدنام کنند

توهین به کسی از بزرگترین گناهان است و من حلالش نخواهم کرد

 

خدا مرا بکشد اگر دزد باشم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هیچکس در تاریخ 1391/09/13 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

داداش دوتا تیم دارم خیلی سکه لازم دارم
چکارکنم سکه بدی؟

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1391/09/12 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

شاید دزد نباشی ولی دروغگو و مردم آزار که هستی
کسی که میخواد با تاپیک های دروغی آمار بازدیدشو بالا ببره نمیدونم اسمشو باید چی گذاشت
من اون اولاش برات کلی تبلیغ کردم که برام سکه بریزی
(طبق وعده خودت)اما هیچ خبری نشد حتی جواب پیاممم رو هم ندادی
این پیام هم نشون بده

این نظر توسط omid در تاریخ 1391/09/08 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

kheili bi sharmi. koole sito azat por mikonam.mardi in payamo taiid kon.kasi ke edeaye narmafzare seke saz mikone dozde
پاسخ : عمو اینم تایید من دزد نیستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدومشی؟
    بهترین بازیکن لیگ برتر؟
    تیمت لیگ چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 323
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1269
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 47,455
  • کدهای اختصاصی

    هک واقعی

    رنک الکسا

    ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد صلوات شمار برای وبلاگ